مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-03حوادث

پایان جولان کلاهبردار اسکیمری با خودپرداز های بانکی 


فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری فردی کلاهبردار که با نصب دستگاه اسکیمر روی خودپردازهای بانکی، حساب 500 شهروند را خالی کرده بود، - خبر داد  سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، گفت: در پی برداشت غیرمجاز 500 میلیون ریالی از حساب یکی از شهروندان عباس آبادی و وصول پرونده های متعددی مبنی بر برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان، موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد، کارت های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر نصب شده بر روی خودپردازهای بانکی کپی برداری شد.

این مقام انتظامی، افزود: متهم پس از کپی برداری کارت شهروندان و برداشت غیرمجاز از آن اقدام به انتقال چندین مرحله ای وجوه در کارت های بانکی مختلف و سرانجام با کارت ملی جعلی از فروشگاه های جواهری شهرهای مختلف کشور، طلا، سکه، جواهر و ارز دیجیتال خرید می کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران ادامه داد: با تلاش شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا، متهم و محل اختفای وی شناسایی شد .

وی، خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی قضایی در عملیات غافلگیرانه این مجرم سایبری را در مخفیگاهش دستگیر و از وی یک دستگاه کپی کارت های بانکی، لپ تاپ، دستگاه جت پرینتر، دوربین طراحی شده برای سرقت رمز عبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جولان کلاهبردار اسکیمری با خودپرداز های بانکی 

پایان جولان کلاهبردار اسکیمری با خودپرداز های بانکی